Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sint Maria. Meer weten? Ontdek meer
Mary
25 jun 2026 om 19:58
Vandaag super snel. En alles lekker warm en lekker
Bhupinder
20 jun 2026 om 22:07
Cold pizza, Kapsalon salad wasn’t fresh, chips were dry, too much rocket on the pizza, and delivery was delayed
Lars
12 jun 2026 om 19:44
tot aan de deur bezorgd wat een top bezorger (normaal komen ze voor op het terein)
demas
31 mei 2026 om 10:20
Ze maken de beste shoarma pizza die er is. Niet normaal lekker
Doreth
30 mei 2026 om 17:52
bezorging is top, serves ook! vorige keer wat mis gegaan met bestellen en dat de volgende bestelling netjes verrekend. ik raad ze aan! en knoflook saus is echt heerlijk
Cheyenne
26 mei 2026 om 22:57
Prima kapsalon. Alleen geen groente erop
Compas
23 mei 2026 om 19:56
bezorger had in de gaten dat we achter zaten